همه ضعف های کشور به دلیل تحریم ها نیست

[ad_1]

ایسنا/ خراسان رضوی مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت: نقاط ضعفی که امروز با آن مواجه هستیم همه مربوط به تحریم ها نیست و باید با تلاش مضاعف برطرف شود.

شفیعی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کاشمر که در سالن کنفرانس فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: تجهیزات و ادوات نظامی باعث قدرت بازدارندگی می شود و اگر امروز درباره گزینه های روی میز صحبت نکنیم. ، به دلیل قدرت دفاعی و موشکی ایران است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب همه دلسوزان را به تبیین جهاد سفارش کردند و اعلام کردند که تبیین جهاد یک فرضیه قطعی است. در واقع، برای توضیح وضعیت، باید بر اساس یک مدل کل نگر حرکت کنیم.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به روشنگری ها در برابر قدرت ها، دشمن تلاش می کند این قدرت ها و فرصت ها را نبیند.

وی تاکید کرد: ارائه منصفانه نقاط ضعفی که با آن مواجه هستیم باید در کنار این نقاط قوت و فرصت ها در دستور کار قرار گیرد. رهبری بی بدیل، شجاع، با بصیرت و هوشمند، ملتی مقاوم با استقامت شگفت‌آور در برابر شوک‌های خطرناک، استقلال از همه ظالمان، عمق راهبردی و اطمینان‌بخش و تأثیر اساسی بر منطقه و… از نقاط قوت کشور است.

برگزاری مسابقات ورزشی با حضور تماشاگر منوط به تایید وزارت بهداشت/ تشکیل کمیته اضطرار آلودگی هوا
خواندن

شفیعی گفت: امروز مسئولان کشور برای تامین منافع ملی علیه هیچ کشوری لکنت زبان نمی کنند. از سوی دیگر تجهیزات و دستگاه های نظامی قدرت بازدارندگی ایجاد می کنند. امروز مردم در تعیین سرنوشت خود و به قدرت رساندن هر قدرت و جناح سیاسی نقش دارند. اما مشکلات کشور قابل حل است. ما فقط باید تمام تلاش خود را برای حل این مسائل انجام دهیم.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی اعلام کرد: دهه کنونی را باید دهه شکست های ننگین آمریکا در منطقه اعلام کنیم و این یک پیروزی شکوهمند برای ایران اسلامی است.

وی گفت: اگرچه شکست های عملیاتی زیادی از سوی ایران به آمریکا وارد شده است، اما هیچ کشوری جرات حمله به پایگاه های آمریکایی را نداشته است.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی اعلام کرد: سرنگونی تعصب یک آمریکایی در نظام بین الملل توسط ایران یک پیروزی است. با توجه به موج هولناکی که بر سر راه ما قرار گرفت، اگر در جهاد نمی توانیم آن را توضیح دهیم باید پاسخگو باشیم، چون امروز در موضع قدرت هستیم، دشمن جنگ رسانه ای و اقتصادی علیه نظام اسلامی را تشدید کرده است، پس باید عاقلانه عمل کن

لالیگا را این فصل با بهترین کیفیت تماشا کنید - ورزش 3
خواندن

شفیعی تاکید کرد: استفاده دشمن از مسائل واقعی برای ایجاد بی ثباتی و شکل گیری تحرکات نامتقارن از دیگر تهدیدات است. همچنین نباید فراموش کرد که ناامید کردن مردم بیشتر از یک سلاح هسته‌ای برای یک کشور خطر دارد.

انتهای پیام

[ad_2]
soursec

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *