هوای تهران «پاک» است – ایسنا

[ad_1]

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، با استقرار سامانه بارشی تا صبح روز جمعه (13 اسفندماه) همراه با کاهش تردد خودروها در روزهای تعطیل و وزش باد مؤثر، کیفیت هوا در اکثر مناطق در محدوده قابل قبول و پاک قرار گرفت.

به گزارش ایسناپیش بینی های انجام شده توسط شرکت کنترل کیفیت هوای تهران حاکی از آن است که با استقرار سامانه بارشی تا صبح روز جمعه (13 اسفندماه) همراه با کاهش تردد خودروها در روزهای تعطیل و وزش باد مؤثر، کیفیت هوا در اکثر مناطق در محدوده قابل قبول و پاکیزه قرار می گیرد. قرار خواهد گرفت. وزش باد نسبتاً شدید در طول روز پراکندگی آلاینده ها را تسهیل می کند. با حاکمیت ناپایداری جوی و وزش باد موثر پیش بینی می شود تا پایان روز جمعه در اکثر مناطق وضعیت قابل قبول و پاکی برقرار شود.

در عین حال کاهش نسبی سرعت باد تا صبح روز شنبه (14 اسفند) همراه با شروع تردد خودروها در اولین روز هفته باعث افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا در مناطق پرترافیک نخواهد شد. غیر منتظره باشد بادهای موثر در روز شرایط مناسبی را برای انتشار آلاینده ها فراهم می کند. لازم به ذکر است افزایش نسبی سرعت باد تا ساعات پایانی روز شنبه منجر به کاهش غلظت آلاینده ها و ایجاد وضعیت قابل قبولی در اکثر مناطق خواهد شد.

مشکلات شاد را 2-3 روز تحمل کنید! - خبر آنلاین
خواندن

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت در 24 ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون» با میانگین 85 بوده و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبولی قرار دارد. شاخص آلاینده در حال حاضر “ذرات ذرات کوچکتر از 2.5 میکرون” با میانگین 44 و کیفیت هوای پاک است.

انتهای پیام

[ad_2]
soursec

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *