پلی اکریلیک را به ظرفیت نامی خود بیاورید

[ad_1]

ایسنا/ اصفهان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان با بیان اینکه میلیون ها دلار ارز برای واردات اکریلیک به عنوان یکی از محصولات استراتژیک کشور صادر می شود، گفت: امیدواریم بتوانیم کارخانه پلی اکریلیک را به ظرفیت اسمی خود برگردانیم. ”

امیررضا نقش امشب (چهارشنبه 7 اردیبهشت) در مراسم راه اندازی مجدد کارخانه اکریلیک 2 شرکت پلی اکریل ایران به عنوان تنها تولیدکننده الیاف اکریلیک در ایران، با ابراز امیدواری از راه اندازی مجدد این واحد در سال تولید، اشتغال و کارآفرینی اظهار داشت: موانع باشیم. به تولید و این دغدغه مقام معظم رهبری است. این یک حرکت جهادی و مدیریت جهادی است و ما در کشور به این مدل حرکت ها نیاز داریم.

وی با بیان اینکه اصفهان با بیش از 11 درصد تولید ناخالص داخلی کشور دومین استان صنعتی کشور است، افزود: 10 هزار شرکت تولیدی تنها در شهرهای صنعتی استان اصفهان مستقر هستند و اصفهان علاوه بر قطب صنعتی، در بخش کشاورزی نیز ظرفیت دارد. .

مرکز فروش تخصصی انواع جکوزی خانگی و وان حمام سایت کالا118 - مشرق نیوز
خواندن

به گزارش ایسنا، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه هر چه ظرفیت های استان بیشتر باشد، چالش های آن بیشتر می شود، گفت: از این 10 هزار واحد تولیدی مستقر در شهرهای صنعتی، تعداد زیادی از شرکت ها راکد و 30 تا 40 شرکت راکد هستند. درصد این واحدها زیر 60 درصد ظرفیت کار می کنند، بنابراین بازگشت این واحدها به خط تولید در اولویت استان است.

وی افزود: در شش ماهه نخست امسال از 670 فرآیند تحلیل شده توسط متقاضی در تسهیل تولید و رفع موانع تولید، پس از تحلیل، 180 فرآیند از رکود خارج و به ظرفیت تولید بازگشتند.

نقش تاکید کرد: با همین هدف، پلی اکریل را سفارش داده و به ظرفیت نامی خود به کارخانه اکریلیک برمی گردانیم.

وی گفت: میلیون ها دلار ارز برای واردات اکریلیک به عنوان یکی از محصولات راهبردی کشور از کشور خارج می شود که امیدواریم با تلاش و همدلی و اتحاد بسیاری از صنایع را یکی پس از دیگری رفع کنیم.

واتس آپ، اینستاگرام و فیسبوک دچار اختلال شدند - خبرگزاری فارس
خواندن

پروین صالحی نماینده مردم خجسته در مجلس وی همچنین در این مراسم گفت: پس از فرار کارخانه ها و فراز و نشیب های دهه نود و نابسامانی های اقتصادی کشور، امروز در هفته کارگر شاهد افتتاح دومین خط اکریلیک آنها هستیم و خوشحالیم که تیم جدید بالاخره این کار را انجام داده است. کشتی متلاطم در سه ماه گذشته به ساحل رسیده است.” .

وی افزود: تا زمانی که نقشه راه تولید مقام معظم رهبری را رعایت کنیم، مواد اولیه و سایر نیازهای کارخانه پلی اکریل را تامین خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: این کارخانه نگین ایران و خاورمیانه بوده است. امیدواریم آن را به گذشته برگردانیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان وی در این مراسم با بیان اینکه بیش از پنجاه درصد سهام پلی اکریل سهام خرد است، گفت: این سهامداران طی یک دهه گذشته متضرر شده اند و پلی اکریل ها در این مدت با فشارهای زیادی مواجه شده اند.

ببینید | کارت واکسن برای کدام کارها اجباری می شود؟ - خبر آنلاین
خواندن

امیرحسین کمیلی گفت: اکنون شاهد آغاز رونق این مجموعه و بازگشت آن به گذشته خواهیم بود و این مجموعه تنها کارخانه اکریلیک در ایران است.

وی تاکید کرد: تلاش می کنیم مواد اولیه پلی استر داخل و همچنین واحد اکریلیک را تسهیل و تامین کنیم تا راه اندازی مجدد شما متوقف نشود و قول می دهیم کمک کنیم و تلاش کنیم پلی اکریل را در حداکثر ظرفیت خود نگه داریم.

انتهای پیام

[ad_2]
soursec

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *