کره جنوبی: مقام رسمی از سئول به ایران نمی رود

[ad_1]

معاون وزیر امور خارجه کره جنوبی در صفحه توئیتر خود در واکنش به برخی گزارش ها مبنی بر سفر یک مقام آمریکایی به ایران برای گفتگو درباره بودجه های بلوکه شده، احتمال سفر یک مقام دولتی سئول به ایران را رد کرد.

به گزارش ایسنا، جونگ کان چوی معاون صدراعظم کره جنوبی برخی اظهارات مبنی بر سفر یک مقام ارشد کره ای به ایران را تکذیب کرد و در صفحه توئیتر خود نوشت: در حال حاضر کسی سئول را به مقصد تهران ترک نمی کند.

اخیرا شایعاتی مبنی بر امکان آزادسازی بخشی از پول های بلوکه شده ایران منتشر شده است و گمانه زنی های رسانه ای حاکی از آزادسازی دارایی های ایرانیان در کره جنوبی و واریز آن به حساب بانک مرکزی ایران است.

میلیاردها دلار پول ایران در بانک های کره جنوبی بلوکه شده است و سئول می گوید به دلیل تحریم های آمریکا نمی تواند این پول را به ایران بازگرداند.

تا 70درصد تخفیف سفارش غذا با سوپراپ اسنپ! - برترین ها
خواندن

سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با تایید خبر منتشر شده امروز مبنی بر آزادسازی بخشی از ارز بلوکه شده ایران گفت: اصل آزادسازی در حال انجام است. تا پایان هفته هیاتی بلندپایه به این منظور به تهران سفر می کند و بخشی از پول های بلوکه شده ایران به زودی آزاد می شود.

انتهای پیام

[ad_2]
soursec

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *