انتشارات لو سالومه; زنی که الهام بخش فروید بود نیچه و ریلکه بودند

[ad_1]

ایسنا/ خوزستان کتاب «لو سالومه» (زنی الهام‌بخش فروید، نیچه و ریلکه) نوشته جولیا ویکرز با ترجمه میرجواد سیدحسینی و نسرین اخوان منتشر شد.

به گزارش ایسنا، سالومه در سال 1861 در روسیه به دنیا آمد. یک روانکاو باهوش، باهوش، فلسفی و البته روانکاو، همراه فروید و دوست صمیمی فردریش نیچه. زنی که در طول زندگی خود تأثیر شگفت انگیز و غیرقابل انکاری بر اطرافیان خود داشت.

به راستی لوفون سالومه، زنی که حضور غافلگیرکننده و اسرارآمیزش بر افکار و آثار بزرگان زمان خود تأثیر گذاشت، چه کسی بود؟ آیا او رمان‌نویس، روان‌کاو و شاعر بود یا زن جنجالی و فریبنده‌ای بود که عمیقاً بر زندگی و افکار متفکران بزرگی چون نیچه، فروید، پل رایش، ریلکه و دیگر شخصیت‌های زمان خود تأثیر گذاشت؟

نویسنده در این اثر از سال‌های زندگی و حرفه سالومه از جمله نوجوانی، ازدواج با فردریش کارل آندریاس، زبان‌شناس، رابطه‌اش با فردریش نیچه، راینر ماریا ریلکه و چند نویسنده و شاعر دیگر و همچنین بنیان‌گذار زیگموند صحبت می‌کند. فروید. مکتب روانکاوی توجه ویژه ای دارد.

بروز رسانی جدید اینستاگرام؛ آپلود ویدئو آسان تر می شود - اقتصاد آنلاین
خواندن

این کتاب توسط شرکت ترجمه و نشر کتاب پارسه در 328 صفحه و به قیمت 115000 تومان منتشر شده است.

میرجواد سیدحسینی پیش از این «پیروزی» پیتر شوایزر (راهبرد مخفی ریگان برای تسریع فروپاشی شوروی) را نوشته است. اسنودن و… علاوه بر این، کتاب «سالم و ناسالم در روانشناسی» نوشته دیوید لیبرمن با ترجمه نسرین اخوان راهی بازار کتاب شد.

انتهای پیام

[ad_2]
soursec

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *