ضرورت توسعه کشت گیاهان دارویی و استفاده از طب ایرانی

[ad_1]

ایسنا/ گلستان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه باید به کشت گیاهان دارویی و استفاده از طب ایرانی توجه شود، گفت: استان گلستان استعدادهای زیادی در زمینه کشت گیاهان دارویی دارد.

بهرام عین اللهی عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: در دو شهرستان آزادشهر و رامیان اقوام مختلف در سایه وحدت و همدلی در کنار هم زندگی می کنند که نشان نمونه ملی است.

وی با بیان اینکه مردم ایران در آزمون های مختلف سربلند بیرون آمدند، افزود: دشمن همواره به دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است، لذا از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون توطئه های مختلفی را علیه ایران اسلامی به کار گرفته و امروز نیز برای تحمیل اقدام کرده است. تحریم های ناجوانمردانه علیه کشورمان. وی هدف از این تحریم ها را نابودی اقتصاد کشور دانست.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه جنگ ادامه دارد و سنگرهای جنگ امروز پنهان است، تصریح کرد: باید با کار و تلاش توطئه های دشمن را خنثی کنیم و خوشبختانه مردم کشورمان شجاعانه در مقابل توطئه های دشمن ایستادگی کردند.

عرضه آیفون 13 مجانی برای مشترکان یک شرکت آمریکایی - ایسنا
خواندن

وی با اشاره به اینکه علیرغم مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها، آزمون کرونا را پشت سر گذاشته‌ایم و همه سازمان‌های بین‌المللی ایران را در پیشگیری و درمان کرونا موفق می‌دانند، تاکید کرد: امروزه بسیاری از کشورهای به‌اصطلاح پیشرفته از ابتلا به کرونا ناتوان هستند و اوج‌هایی را به ثبت رسانده‌اند. فوتشدگان.

عین اللهی از تزریق نزدیک به 143 میلیون دوز واکسن کرونا در کشور خبر داد و یادآور شد: تاکنون 91 درصد از جامعه هدف نوبت اول، 85 درصد دوز دوم و 35 درصد نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند. در حالی که در بسیاری از کشورهای توسعه یافته، میزان تزریق واکسن به 60 درصد نرسیده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه کشت گیاهان دارویی و استفاده از طب ایرانی یکی از موضوعات مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: در این راستا باید به این موضوع توجه کرد.

وی وضعیت جمعیتی کشور را بحرانی خواند و گفت: در حال حاضر رشد جمعیت ما منفی است و می توان گفت از نظر جمعیتی وضعیت قرمز است، خطر آینده ما نیروی انسانی است و اگر نیروی انسانی نداشته باشیم و جمعیت ما باشد. پیری، کشور دچار مشکل شده است.

سومین پیروزی متوالی شاگردان شمسایی
خواندن

انتهای پیام

[ad_2]
soursec

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *