مجازات شدید در انتظار مجرمان چهارشنبه سوری ها/محکومین میزبان خطرناک تا پایان تعطیلات

[ad_1]

ایسنا/ گلستان رئیس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به تشدید برخورد با متجاوزان به متجاوزان سوری در روز چهارشنبه گفت: افرادی که در روز چهارشنبه پایان سال سلامت و امنیت مردم را به خطر می اندازند تا پایان تعطیلات در زندان خواهند بود. ”

حیدر آسیابی امروز در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با اشاره به چهارشنبه آخر سال گفت: در محاکم قضایی سراسر استان دستگاه های ویژه ای برای رسیدگی به تهیه، تولید و توزیع مواد محترقه تعیین می شود. مواد منفجره

وی با بیان اینکه عاملان ایجاد مزاحمت برای خانواده ها و آسیب رساندن به مردم با استفاده از مواد محترقه و محترقه در صورت دستگیری با صدور قرار بازداشت تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت خواهند ماند، افزود: آتش افروزان و مواد منفجره قطعا پلمب می شوند.

رئیس کل دادگستری گلستان با تاکید بر اینکه در قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات برای متخلفان در این زمینه مجازات حبس های طولانی مدت پیش بینی شده است، ادامه داد: دقت کنید که در راه حفظ سلامت از هیچ فردی تعریف و تمجید نکنیم. از مردم.”

روسیه عملیات نظامی ویژه ای را در دونباس آغاز کرد/ پوتین: روسیه مدرن قوی ترین قدرت جهان است
خواندن

دادستان مرکز استان با تاکید بر اینکه مخالف شادی مردم نیستیم، گفت: مشکل از زمانی شروع می شود که مردم با تخطی از قوانین و مقررات و استفاده از مواد محترقه و محترقه آسایش را از مردم سلب کنند. و دیگران.

محمود سپانلو با بیان اینکه مصمم به برخورد با متخلفان در شب چهارشنبه آخر سال هستیم، خاطرنشان کرد: به منظور افزایش سرعت در برخورد با متخلفان، قضات کشیک در تمامی کلانتری های گرگان مستقر می شوند و دستورات قضایی نیز صادر می شود. بلافاصله صادر شد.

وی همچنین به اقدامات دادستانی برای جلوگیری از سرقت در ایام نوروز پرداخت و افزود: با هماهنگی دادستان های سراسر استان خروج سارقان نوروزی ممنوع است و سارقان تحت تعقیب باید در اسرع وقت توسط پلیس دو برابر شوند. به زندان فرستاده شد.

دادستان استان تاکید کرد: معتادان متجاهر نیز باید توسط نهادهای مراقبتی و مسئول در مزارع یا گلخانه های ماده 16 نگهداری و اسکان داده شوند. تعیین تکلیف.

ارائه خدمات استارتاپ های خوش ذوق آموزشی کشور روی پلتفرم شاد - اقتصاد آنلاین
خواندن

سپانلو با تاکید بر اینکه شهرداری ها موظفند برای جلوگیری از زشت شدن شهر و افزایش امکان نظارت پلیس برای جلوگیری از سرقت مسافر در این مناطق، اسکان مناسب مسافران نوروزی را در نظر بگیرند، گفت: تامین روشنایی معابر به ویژه در پرترددها. مناطق، نصب تابلوها و خط کشی ها و سرعت گیرها، افزایش گشت های رضوی در محلات مختلف با کمک بسیج، نظارت بر بازار شب عید و حضور پلیس در استان برای کاهش تصادفات از دیگر کارهایی است که باید انجام شود. گذراندن تعطیلات آرام برای مردم استان و مسافران نوروزی با کمک دستگاه های اجرایی در حال برنامه ریزی و آماده سازی هستیم.

انتهای پیام

[ad_2]
soursec

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *