مجازات شدید در انتظار مجرمان چهارشنبه سوری ها/محکومین میزبان خطرناک تا پایان تعطیلات

[ad_1]

ایسنا/ گلستان رئیس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به تشدید برخورد با متجاوزان به متجاوزان سوری در روز چهارشنبه گفت: افرادی که در روز چهارشنبه پایان سال سلامت و امنیت مردم را به خطر می اندازند تا پایان تعطیلات در زندان خواهند بود. ”

حیدر آسیابی امروز در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با اشاره به چهارشنبه آخر سال گفت: در محاکم قضایی سراسر استان دستگاه های ویژه ای برای رسیدگی به تهیه، تولید و توزیع مواد محترقه تعیین می شود. مواد منفجره

وی با بیان اینکه عاملان ایجاد مزاحمت برای خانواده ها و آسیب رساندن به مردم با استفاده از مواد محترقه و محترقه در صورت دستگیری با صدور قرار بازداشت تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت خواهند ماند، افزود: آتش افروزان و مواد منفجره قطعا پلمب می شوند.

رئیس کل دادگستری گلستان با تاکید بر اینکه در قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات برای متخلفان در این زمینه مجازات حبس های طولانی مدت پیش بینی شده است، ادامه داد: دقت کنید که در راه حفظ سلامت از هیچ فردی تعریف و تمجید نکنیم. از مردم.”

کشف 10 تن شکر انباشته در الیگودرز
خواندن

دادستان مرکز استان با تاکید بر اینکه مخالف شادی مردم نیستیم، گفت: مشکل از زمانی شروع می شود که مردم با تخطی از قوانین و مقررات و استفاده از مواد محترقه و محترقه آسایش را از مردم سلب کنند. و دیگران.

محمود سپانلو با بیان اینکه مصمم به برخورد با متخلفان در شب چهارشنبه آخر سال هستیم، خاطرنشان کرد: به منظور افزایش سرعت در برخورد با متخلفان، قضات کشیک در تمامی کلانتری های گرگان مستقر می شوند و دستورات قضایی نیز صادر می شود. بلافاصله صادر شد.

وی همچنین به اقدامات دادستانی برای جلوگیری از سرقت در ایام نوروز پرداخت و افزود: با هماهنگی دادستان های سراسر استان خروج سارقان نوروزی ممنوع است و سارقان تحت تعقیب باید در اسرع وقت توسط پلیس دو برابر شوند. به زندان فرستاده شد.

دادستان استان تاکید کرد: معتادان متجاهر نیز باید توسط نهادهای مراقبتی و مسئول در مزارع یا گلخانه های ماده 16 نگهداری و اسکان داده شوند. تعیین تکلیف.

اجرای طرح «مهاجر» برای معتادان متجاهر مستقر در مراکز درمان اجباری
خواندن

سپانلو با تاکید بر اینکه شهرداری ها موظفند برای جلوگیری از زشت شدن شهر و افزایش امکان نظارت پلیس برای جلوگیری از سرقت مسافر در این مناطق، اسکان مناسب مسافران نوروزی را در نظر بگیرند، گفت: تامین روشنایی معابر به ویژه در پرترددها. مناطق، نصب تابلوها و خط کشی ها و سرعت گیرها، افزایش گشت های رضوی در محلات مختلف با کمک بسیج، نظارت بر بازار شب عید و حضور پلیس در استان برای کاهش تصادفات از دیگر کارهایی است که باید انجام شود. گذراندن تعطیلات آرام برای مردم استان و مسافران نوروزی با کمک دستگاه های اجرایی در حال برنامه ریزی و آماده سازی هستیم.

انتهای پیام

[ad_2]
soursec

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *