نظام اسلامی روابط حقوق بشری خود را بر اساس روابط دلاری تعیین نمی کند

[ad_1]

ایسنا/ مرکز سرپرست معاونت سیاسی دولت مرکزی گفت: راهبرد مشخص ملت ایران ریشه کن کردن اسرائیل از صحنه زمان و جغرافیای جهان است.

بهنام نظری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: روز قدس روز اسلام و نماد وحدت ملت های مسلمان جهان در دفاع از آرمان ها است. از مردم مظلوم فلسطین».

قدس شریف به عنوان قبله دوم مسلمانان جهان امروز متأسفانه زیر چکمه های اسرائیل است و این رژیم با حمایت مالی، تجهیزات و تسلیحات آمریکا جنایات بی شماری را علیه مردم مظلوم فلسطین انجام می دهد. او گفت. روزها.

وی با تاکید بر اینکه دکترین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع از مظلومان در سراسر جهان است، افزود: جبهه پایدار خواهد بود.

نظری با تاکید بر اینکه راهبرد مشخص ملت ایران ریشه کن کردن اسرائیل از صحنه است، افزود: قدس باید به صاحبان اصلی خود بازگردد و ملت ایران خشم و انزجار خود را از رژیم اسرائیل که در راهپیمایی روز جهانی قدس و به قتل رساندن کودکان می کشد، نشان داده است. یک استراتژی خاص.” رژیم بر نابودی اشغالگران سرزمین های اشغالی تاکید دارد.

چگونه از طریق سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی در خانه نوبت خود را برای مراکز درمانی مشخص کنیم؟ - باشگاه خبرنگاران
خواندن

وی گفت: امسال راهپیمایی روز قدس امسال پس از دو سال تاج گذاری با بینش عمیق سیاسی و اجتماعی ملت ایران و پرشورتر از گذشته برگزار شد و تصویری از ایثار و حضور در صحنه را به نمایش می گذارد. مردم مظلوم فلسطین متاثر خواهند شد.

مسئول استان مرکزی درباره حمایت دروغین حقوق بشر از مردم مظلوم و مقایسه مظلومیت مردم فلسطین با مردم اوکراین نیز گفت: چندین سال مردم مظلوم یمن بمباران و کشته شدند و اسرائیلی ها کشتار کودکان توسط رژیم جنایات جدیدی علیه مردم مظلوم فلسطین انجام می‌شود، اما هیچکس در قالب آزادی و حقوق بشر شنیده نمی‌شود و هیچ‌کس حتی نسبت به آن ابراز نگرانی نمی‌کند، اما وقایع اوکراین فریاد می‌زند. .

وی افزود: این سیاست های دوگانه حقوق بشری حتی در فرهنگ لغت آزادی هم نمی گنجد، زیرا نباید بین کودک فلسطینی و کودک اوکراینی یا یمنی تفاوتی وجود داشته باشد. رژیم اسلامی روابط حقوق بشری خود را بر پایه دلار قرار نمی دهد و در صورت امضای معاهده صلح با عربستان، به دنبال سودجویی است و چشم خود را بر فعالیت های جنایتکارانه سعودی ها در یمن می بندد.

قیمت گوشی های سامسونگ، شیائومی و آیفون 17 مهر 1400 - فرارو
خواندن

نظری تصریح کرد: راهبرد و سیاست جمهوری اسلامی ایران پذیرش حقوق بشر اسلامی است و حقوق بشر استکبار و استعمار را نمی پذیرد و کیلومترها با آن فاصله دارد.

انتهای پیام

[ad_2]
soursec

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *