چرا بعد از استعفای عزیزی خادم برخی از اعضای فدراسیون جا ماندند؟

[ad_1]

ایسنا/ خراسان رضوی یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: برخی از اعضای فدراسیون فوتبال در سمت هایی خدمت کردند که عنوان آنها در پست های فدراسیون مشخص نشده بود؛ در نتیجه همکاری با این افراد قطع شد.

احسان اصولی ظهر امروز در برنامه ورزش و مردم درباره آخرین وضعیت فدراسیون فوتبال پس از برکناری عزیزی خادم اظهار داشت: ثبات و آرامش خوبی در فضای فوتبال ایران برقرار کنید تا برنامه ها با رویکردی منطقی و در یک مسیر پیش برود. برنامه .

وی افزود: دستورات را طبق تشریفات اساسنامه تا 20 اردیبهشت اجرا می کنیم و پس از آن جزئیات اطلاع رسانی خواهد شد.

یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص استعفای برخی از اعضای فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: بسیاری از اعضا استعفا دادند. همچنین برخی از این عزیزان با عناوینی که در نقش های سازمانی تعریف نشده بود در سمت های مختلف مشغول به کار بودند. از طرفی قراردادهای فدراسیون از 11 فروردین تا 13 اسفند منعقد می شود و طبق قانون قبل از انقضای این قراردادها عدم تمایل فدراسیون را برای همکاری با آنها برای شفاف سازی ساختار فدراسیون و تعیین تکلیف اعلام می کنیم. تمام کسانی که از فدراسیون اخراج شدند حقشان را کامل گرفتند.

گمانه زنی ها درباره استاندار جدید یزد + فیلم - خبرگزاری صدا و سیما
خواندن

اصولی در خصوص برنامه های تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی فوتبال 5 فروردین در سئول به مصاف کره جنوبی می رود. در راستای سیاست‌های فدراسیون فوتبال مبنی بر استفاده از زیرساخت‌ها و مهارت‌ها و استعدادهای مدیریتی در سراسر کشور و معرفی امکانات و تجهیزات ورزشگاه ایران در سطح بین‌المللی و آسیایی، بازی ایران و لبنان 9 فروردین در ورزشگاه مشهد برگزار می‌شود. و امام رضا

وی افزود: با توجه به اینکه آخرین بازی رسمی ایران قبل از جام جهانی مقابل لبنان است، از ملی پوشان می خواهیم آخرین بازی خود را با زیارت حرم حضرت رضا (ع) در مشهد برگزار کنند.

یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص حضور تماشاگران در این مسابقه گفت: روند حضور تماشاگران در ورزشگاه ها بر عهده ستاد مرکزی کرونا است و حضور یا عدم حضور تماشاگران بستگی به شرایط دارد. کرونا در زمان خروج

انتهای پیام

[ad_2]
soursec

مطلب پیشنهادی

راهی برای نجات کارگران از اجاره های سنگین

[ad_1] یک فعال کارگری معتقد است بهترین راه برای خانه دار شدن کارگران ایجاد تعاونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *